Vraťme se dneska opět na tureckou hranici, kde dochází na pokračování politiky jinými prostředky. Turecký sultán přitvrzuje a vyhlašuje své nároky na leckteré řecké ostrovy u kterých prý bude probíhat bojenské cvičení a střelby ostrými a tak bude lepší, když tam turisté raději nepojedou.
Ve veřejnoprávních a pravdomluvných médiích ani čárka, ani slovo, ani krátký šot na kameře. Nula. Zprávy podává jen Ivan David a pár dalších blogerů, kteří už jen informováním o této věci dokazují svojí xenofobii, proruskou propagandu a nedemokratické smýšlení.
Mezi námi... já se Erdoganovi vlastně ani nedivím. Ono se mu v poslední době nějak přestalo dařit všeobecně...
Jak je to dlouho, co poslal migranty na hranice, že jim nebude bránit v cestě do ojrópy? Pár měsíců? Zajímavé na tom bylo, že migranti byli jen a výhradně na řecké hranici. Na té bulharské nebyli, protože bulhaři jsou teď s turky kamarádi a tak si nedělají naschvály.
Už tenkrát, když to začalo, tak tou nás mělo charakter zpráv zcela mimo hlavní vysílací čas. Chvíli se mluvilo o potyčkách na hranicích, párkrát se objevil kouř z dýmovnic a slzného plynu, párkrát ukázali zkrvavený obličej nějakého syřana, který bezvadnou ongličtinou referoval, jak ho zlí Řekové zákeřně napadli zatímco pokojně překračoval hranici. A pak... konec.
Já se nedivím ani novinářům. Ty obrázky z hranic moc pěkně nevypadaly. Vůbec nepřipomínaly humanitární katastrofu, ale úplně normální pouliční nepokoje. Takhle nějak to vypadalo v Praze, když zasedal MMF. Ani krátké střihy nezabránily celkovému dojmu značné organizovanosti. Přidejme k tomu záběry autobusů svážející migranty z celého Turecka a tureckou armádu v pozadí, která vypadala jako jednotky NKVD nebo jako německé Einsatzgruppen, které zajišťovaly, aby to žádného migranta nepřestalo na hranicích bavit.
Tohle se strašně blbě okecává Všichni mají mobily, všichni natáčejí videa a kromě toho má už dneska každý blbec dron s kamerou. Pravdě a lásce celkem logicky nezbylo nic jiného, než to přestat ukazovat. Ono to bylo strašně kontraproduktivní a dokonce i velmi zelený a liberální dojčlanďák by po shlédnutí pár reportáží mohl třeba začít myslet vlastní hlavou, takže bylo lepší reportéry odvolat, kamery vypnout a dělat, že se nic neděje.
No jo... ale co chudák Erdogan? Taková pěkná mediální ofenzíva - migranti se derou přes hranice a ti hajzli evropani o tom nepíšou, nenatáčejí a nevysílají to. Takový krásný vydírací potenciál a on je v hajzlu, protože to nikoho neznepokojuje, protože o tom nikdo nemluví. Kromě toho máme koronavirus a ten zatím plní první stránky deníků spolehlivěji.
Tož přitvrdíme... zcela poklasicku, když to nejde silou, půjde to větší silou. Řešením problémů EU je více EU. podle stejného vzoru doveze turecko víc migrantů na hranice. Pak jim dají nějaké ty petardy a bumajzle, tu a tam nějakou tu zápalnou lahvinku, nebo alespoň ingredience, možná i nějaká ta pistolka se rozdá, dodají se velitelé vybavení zpravodajskými informacemi, dělá se větší bordel a zase větší bordel... a nic.
Čím větší bordel, tím víc se ARD i ČT bojí o celé věci referovat. Ono to totiž už vypadá skoro jako válka. Je tam moc sanitek, moc rozbitých hlav, jsou tam i nějaké utržené ruce, průstřely od gumových projektilů, vyražené zuby i oči. Sakra sakra, to přece nemůžeme vysílat. Lidi by mohli nejen začít myslet, ale dokonce by se mohli vyděsit. I politici by se mohli vyděsit ještě víc než jsou.
A to je celé přátelé... Erdogan přitvrzuje, protože nikdo o něm nepíše a celý jeho vydírací potenciál je tím pádem v háji. Jeho PR dělostřelba bije do prázda, nepřítel se chová, jako by se nic nedělo. Tož je třeba zvětšit kalibry. Uděláme námořní cvičení, Řekové budou ještě důrazněji žádat o pomoc. A novináři se ještě víc stáhnou a nejenže se budou tvářit, že se nic neděje, ale začnou o tom, jak se nic neděje, dokonce i psát.
Svým způsobem chce Erdogan to samé co naší liberální novináři. On chce migranty udat, novináři chtějí, aby si je EU vzala. Ale tentokrát se nějak blbě domluvili. Erdogan nerozumí evropské mentalitě a jeho poradci mu zřejmě musejí říkat, co chce slyšet. A tak dělá něco, co je kontraproduktivní a nechápe, proč to nefunguje.
Abych to vidlácky shrnul.. Erdogan chce vydírat a chce z Německa miliardy EUR. Ale aby je dostal, musí být německá veřejnost znepokojena osudem chudáků migrantů. Aby mohla být znepokojena, musí masmédia dodat příslušnou porci srdcervoucích fotek i komentářů. Protože je nedodávají, je třeba více přitvrdit, aby bylo co natáčet. Jenže masmédia natáčet nemohou, protože to vůbec nevypadá jako katastrofa, ale mnohem víc to připomíná plán Barbarossa. Jakákoliv reportáž bude působit zcela obráceně než novináři i Erdogan potřebují.
Nejsem žádný odborník na Turecko ani na Řecko ani na migraci. Ale můj dojem je přesně tento. Tentokrát to prostě blbě zkoordinovali.
- Log in to post comments
Komentáře
rk asi myslí toto:
https://11bodu.cz/
A zde je reakce IVK
https://www.echo24.cz/a/Sd4yz/bez-solidarity-neni-imunity-hlasa-manifes…
Majko,
díky :o)
Občane,
já Vám ještě něco přidám, ať máte radost :-) : http://11bodu.cz/ … je to nejen kompletní obsah, ale na konci si rozkliknete i seznam signatářů. Tam se najdou pozoruhodná jména. To si člověk říká - chtějí ti lidé kapitalistický socialismus, nebo socialistický kapitalismus? :-)
Děkuji :o))
No, to je opravdu pestrá směsice...
Takže iniciativu pouštím ze zřetele, protože signatářům nevěřím; a divím se panu Špidlovi, že do toho šel.
Někde jsem četl, že ho ČSSD chce nominovat na presidenta.
Docela jsem zajásal.
Ale po jeho podpisu toho pamfletu mám po radosti a pokud bych ho volil, pak jedině jako menší zlo.
Achjo...
občane
kdybyste nevěděl kdo to podepsal, byl by to pamflet?
Ano.
Zdánlivě to vypadá jako Sasinův soupis základních potřeb.
Leč při opětovném přečtení zjistíte, že to je jen chiméra. Sepsané náměty, či potřeby, podmínky, požadavky předpokládají zachování současného ultraliberálního globalistického systému, přičemž jedno vylučuje druhé.
Připomíná to spisky předválečných nársoc, kteří si u čaje s keksíky podebatovali v salónu vily některého z nich o sociálnu.
Občan v 19:59
No Občane, nemáme to lehký! :-) Já jsem Špidlu taky měla docela ráda, je to slušný člověk, ale už dávno jsem se odláskovala :-).
Stačí pár jmen zprofanovaných v čase a pár snílků jako je třeba Špidla se vždycky najde. Špidlové však „revoluci“ dělat nebudou, ti jsou jen křoví pro získání podpory.
Moje body by byly trochu jiného kalibru:
- Znárodnění velkých důležitých firem a bank
- Odchod z NATO a stejně jako v Rakousku neutralitu
- Členství v EU podmínit tím, že budeme "poslouchat" jen když nás to nepoškodí
- Zrušení neziskovek, nebo pro ně alespoň stejná pravidla, jako mají v USA. V každém případě žádná státní podpora
- Zákon proti lichvě
- Zastavení odlivu kapitálu
- Udělat z Kalouskovy naší-vaší skutečně veřejnoprávní médium
- Atd. Určitě bych takových jedenáct výkřiků taky sesmolila. Jenže… ačkoliv to tak někdy nevypadá, ve vážných chvílích jsem realista.
Jo a jako bonus bych navrhla trestnost zveřejňování vulgarit, „zabíjení“ oponentů, stavění šibenic a jiných útoků v médiích. Média mají kultivovat, ne primitivně předvádět jak se dá zlikvidovat člověk.
Dobrou noc.
Milion kur, kdyby to šlo!
Cítím to stejně jako Vy.
Dobrou :o)
Re: Ládik!!! Nechápu, co je na
výroku soudruha cenzora špatně.
To je přece úplně jasné.
Soudruh cenzor má na screenu nastartovaný elektronický dotazník, který musí vyplnit a odeslat řídícímu důstojníkovi. Pokud nejsou všechna políčka vyplněna, řídící důstojník blokaci nepovolí a přidělí cenzorovi černý puntík.
Co puntík, to pětka dolů z výplaty. Za třetí puntík - Nejslabší, máte padáka!
Pozn. - řídící důstojník vůbec nemusí být živý dvounožec. Klidně to může být digitální soudruh zakletý v operačním systému Diskusu, který pouze podává reporty skutečnému "dozorci dozorců", jestli šlape vše, jak má.
Úhrnem - nevidím problém.
P.S. ojebat Diskus není tak velký problém, ale komu by se s tím chtělo ztrácet čas... A hlavně s kým diskutovat...
Samozřejmě jsem udělal chybu. V textu mělo být
... řídící důstojník odstranění blokace nepovolí ...
-
Vy jste si nenapsal o seznam správných názorů, které můžete svobodně vyslovit.
Držím se hesla :
"Kde mě nechtějí, tam se necpu."
Ke škodě těch, kdo mě nechtějí, samozřejmě !
vím, že to je mimo, ale zlatej David
alespoň víme, že vyčůranost je základní rys EU
https://www.euportal.cz/Articles/42693-zapadni-europoslanci-zuby-nehty-…
Středomořská bujabéza
Tak jsme se tu sešli, kamarádi pivorádi, řečeno slovy známého lidového hitu, abychom Vidláku zkonstatovali k dnešnímu tématu, jak nám chybí Tereza Spencerová (pokoj a klid její duši). Četl jsem celý minulý týden diskusi kolem tohoto tématu a stále a stále se mi tato slova zjevovala.
Nedávno zemřelý známý český podnikatel měl na to všechno, co zde kolem Turecka kydáme, jedinou větu. Všechno na Blízkém východě a na Balkáně je o plynu a trubkách, kterými teče. Tak vzniklo Arabské jaro a tak vznikla válka o Sýrii. Kvůli jedné jediné plynové trubce z Kataru do Evropy a obejití Ruska touhle cestou. Je jasné, že v případě realizace trubky Katar - Sýrie - Turecko - Evropa by se musel gosudar sakra ohánět s cenou a americké demokratické principy by se šířily spolu s tím. Slovo dalo slovo, spadlá stíhačka omluvu, a Turecku byl nabídnut úplatek rourou sice slabší (oproti černošským mírám je tohle taková asijská tkanička), ale vede do Evropy. A k tomu nějaká ta 400. Jde o plyn, jde o ropu a v tom případě dřívější nepřátelé jsou dnešní spojenci a dnešní spojenci budou zítra v sobě. Všimněte, že kroky Erdogana našeho milého gosudara nijak neznepokojují. Bodejť by ano, že, když 400 sbírají informace o všech blízkých i vzdálených stíhačkách včetně pilotního umění samých pilotů, a Američan, dokud jsou a budou zapnuté, nikam se svou lodičkou nepřipluje a F 35 nezaletí. Na druhou stranu Erdogan nemá prachy ani kapacity na válku (a tentokrát ne proxy) a určitě ne na třech frontách (Řecko, Sýrie a Libye). V tom má Vidlák pravdu. Já to spíš odhaduji na neočekávané spojení mnoha zájmů, na jehož konci rozhodně nebudou americko evropské zájmy nebo jenom čistě americké zájmy. Střet dvou členů NATO si myslím je nemožný, protože by tahle organizace tímto skončila. Proto to vidím spíše na středomořskou bujabézu, ve které se podivuhodně setkají zájmy všech dnešních zúčastněných s dvěma nově vzniklými vojenskými základnami jisté evropsko asijské země. A všichni budou vesele těžit a těžit, a budou se mít dobře, pokud ještě neumřeli.
Chci dodatečně poděkovat kolegovi Občanovi, někde v minulém týdnu nám zprostředkoval pohled do diskuze našich předků ohledně potrestání za kolaboraci s Němci za války. A já jsem si tak uvědomil, že na naši generaci je vlastně v poslední době kladena úloha všechny tyto diskuze jednou provždy nějak vyřešit (ve světle Koněvů, Kolářů a vlasovců).A řekl jsem si, jak je to nespravedlivé vůči nám, kteří jsme v roce 1989 už měli své rodiny a rozjeté kariéry (většinou ve věku okolo Kristových let) a náhle jsme se museli během dvou let v těch báječných Klausových experimentech úplně přeonačit. Zapomenout na třicet let výchovy a učit se novým pořádkům, a dnes, když už to srovnání včerejška a dneška máme, tahat horké kaštany z ohně, který si zapálila generace pánů Kolářů, bez jakéhokoli vědomí, co způsobí. Bylo by to milý Občane na docela zajímavé téma ke kydání, ale říkám si, jestli ti, kdo se v parlamentu hádali v roce 1947 nad zprávou ministra Prokopa Drtiny to neměli svým způsobem jednodušší. Váš IK
mám jednu jedinou otázku …
mám jednu jedinou otázku "střed dvou členů nemožný"? Jak si mám vysvětlit 74 rok, když je nemožné, aby se toto mohlo udát? Nebo mám chápat "dnes je to nemožné", ale pka bych chtěl vědět, proč 74 ano, ale dnes ne?
On totiž rok 1947
byl v našem úhlu pohledu a pro nás kritický.
Např v mezinárodní politice došlo ke krachu jednání o spojenecké smlouvě s Francií.
Což naše ukotvení přesunulo do bezpečnostního vakua.
Já chápu jak to myslíte, ale…
Já chápu jak to myslíte, ale stejně.
Po Mnichovu a 2 světové je krach spojenecké smlouvy s Francií stejné bezpečnostní vakuum jako by byl její úspěch.
Středomořská bujabéza 2
Vážený kolego, ono je otázkou, kdo byl v tom roce hodný a kdo zlý. Ošklivé byly obě strany a jedna reagovala na druhou. Můžeme ale konstatovat, že díky Amíkům to skončilo lokální šarvátkou. Ano, máte pravdu, v obou případech v rámci NATO, na druhou stranu pravda, v rámci studené války. Já měl na mysli válku "velkou", ne proxy, s pohybem armád ve velkém. Šarvátky jsou na denním pořádku i dnes, ty ale dokáží média pohřbít pod pěnu dní. To by u velké války nešlo a mělo by závažné interní dopady uvnitř organizace i jednotlivých států. IK
Dovolím si odpovědět na oba Vaše příspěvky naráz
Informace...
V r. 1947, ale i o 30 let později, se stále ještě šířily poměrně pomalu, klasickou cestou - poštou, telefonem, telegrafem, dálnopisem; fax byl výkřikem techniky a internet se satelitní komunikací v embryonálním stádiu.
Podobně pomalé (a pracné) bylo i jejich zpracování.
Což do jisté míry zaručovalo kvalitu jejich zpracování, předávání a šíření.
Samozřejmě i tehdy se k "lidu" dostávalo jen něco a jen někdy.
Dnes máme "sociální sítě", internet, satelity - tedy veškeré prostředky pro to, aby informace byly aktuální a kvalitní.
Leč opak je pravdou, bohužel.
Čím vyšší úroveň komunikační techniky, tím méně SKUTEČNÝCH informací se k "lidu" dostává. 95% současného iformačního smogu je zcela zbytný balast, propaganda, dezinformace a všemožné obtěžování. Ti, kdo nějaké chtějí informace získat, jsou v podstatě odkázáni na fyzickou přítomnost na místě vzniku informace nebo na spolehlivý zdroj z místa vzniku.
Povšimněme si také, že klasické způsoby přenosu informací již byly zlikvidovány, nebo jejich likvidace probíhá. Zbyla ZATÍM pošta, ale jinak už nic - zmizel telegraf i fax.
Vše probíhá via počítače a satelity; a s tím nastoupila cenzura, o jaké se lidstvu dosud ani nesnilo.
Vytvořením závislosti většiny světové populace na "sociálních sítích" získali cenzoři levný, bleskový a nesmírně účinný prostředek pro selekci informací a pro eliminaci těch "nežádoucích". To se také děje - momentálně v tak masivním měřítku, že z toho jde až strach.
Likvidace nepohodlné skupiny v minulosti byla pracná, protože pokud nebyla skupina zlikvidována fyzicky (uvězněním nebo zabitím), pak se dříve či později obnovila a dál pracovala s informacemi.
Dnes Vás mocní eliminují zmáčknutím pár čudlů během max. desítek vteřin. A zybtek lidstva to akceptuje, protože ztratil schopnost komunikovat jinak než elektronicky.
Takže co není na síti, neexistuje, nestalo se, nebylo napsáno.
Stejně bleskově jsou společensky eliminováni i nepohodlní jedinci - bany, výmazy profilů, blokováním přístupu na internet. Nebo uveřejněním kompra, které se postará o exkomunikaci dotčeného.
To se týká i řady témat, která tady prokydáváme.
Hledáte zdroj, s nímž jste pracoval před rokem - a on už není. Tím vůbec nemyslím alterzdroje, ale i zcela seriosní vědecké publikace. Mizí dokonce celá témata - i z elektronických knihoven; týká se to hlavně společenských věd. Další zdroje jsou postupně komercialisovány a jiné pro změnu vyžadují přihlášení a takové podrobnosti o osobě tazatele, že to informacechtivý "lid" odradí od dalších pokusů.
Takže dnešní války lze vést, prakticky aniž by padl jediný výstřel. Prostě se k "lidu" nedostanou informace o tom, že k něčemu došlo a jaké byly účinky/následky. Pokud "lid" nemá zdroje v místě dění, které dokáží přenést informace jinak než po síti, nemá šanci zjistit kdo, co, kde, jak, proč, s kým či proti komu.
Proto nevíme nic o dění v Sýrii, v Palestině, v Jemenu, v Číně, v Rusku, na Ukrajině, v Afghanistánu, ba dokonce ani v Německu, Francii etc. Jen to, co si mocní přejí, abychom se dozvěděli. Jinak nic.
O mnoha částech světa, vč. těch nedalekých (třeba Bělorusko), nelze z oficiálních zdrojů zjistit nic. Jako by neexistovaly.
Vést války dnes je vlastně hrozně snadné a pohodlné...
Babylon. Revue
Petr Placák: Filipův rudý fašismus
700 hektarů obnovené krajiny v oboře Obelisk mezi Lednicí, Podi
https://zpravy.aktualne.cz/domaci/obora-obelisk-frantisek-fabicovic-dyj…
Dotace, dotace, dotace...
Biosférická rezervace Dolní Morava, o.p.s. - 128 mega od r. 2007 do r. 2013
Obora Obelisk, s.r.o. - 7 mega v r. 2018
Alca plast, s.r.o. - 180 mega od r. 2008 do r. 2013
Eurodotace jsou vypsané zde: https://www.alcaplast.cz/spolecnost/dotace-eu
https://dotaceeu.cz/cs/statistiky-a-analyzy/mapa-projektu/projekty/01-o…
https://www.czechinvest.org/cz/Homepage/Novinky/Cerven-2012/V-Breclavi-…
Takže někdo blízký sebrance, která zde vládla v letech 2006-2013.
To se nám to machruje, když nám to "lid" platí...
Návrat do minulosti
"Porta (Osman. říše) má neustále tendenci vyvlékat se ze závazků, které jí ukládají smlouvy uzavřené s ostatními mocnostmi. Doufá, že se jí to bude dařit beztrestně, protože počítá se vzájemnou řevnivostí kabinetu. Domnívá se, že nebude-li plnit závazky vůči jedné mocnosti, ostatní se jí zastanou a sejmou z ní
všechnu zodpovědnost."
Tuto citaci obsahovalo memorandum mezi carem Mikulášem I. a lordem Aberdeenem (britský premiér od 1852 až 1855) z roku 1844. Memorandum a tajnou korespondenci byli donuceni zveřejnit londýnští ministři v březnu 1854, kdy už běžela Krymská válka.
závazky
Pro osmany je opravdu typické, že i dnes dodržují své závazky jen tehdy, když je to pro ně výhodné. Bohužel to platí i pro všechny turkické národy, které dnes reprezentuje Azarbejdžán, na to mimochodem doplatil Kožený. Uzbekistán a další státy v oblasti jsou v ideologickém vleku Turecka. Naštěstí to Rusové vidí a házejí jim do toho panosmaskékého projektu vidle. Nejpěknější z mého pohledu je to, když si arabové stěžují, jací ti Turci jsou zmetci, když nedodržují dohody, které sami samozřejmě také nedodržují, když je to pro ně výhodné. Mimochodem Turků (etnických ) je dle Kurdů tak maximálně 20 mio. Některé arabské zdroje dokonce uvádějí jen 12 mio.
Pragmatiku,
nejspíš máte pravdu, turecké dějiny natolik neznám,nicméně jsem v pokušení připustit, že v některých zvláštních případech jsou i Turci schopni dodržet závazky, včetně nevýhodných, pokud s nimi haňba dostatečně tříská o zem a Allah se mračí.
Naproti tomu si naprosto nedovedu představit, že by se k něčemu podobnému chystaly v nejbližších desetiletích USA či Izrael, ať už tam zvítězí kterákoli mafie.
Přitom je zajímavé, že máme stejného Boha, a jak známo není boha kromě JHW a Mohamed, Kristus a Israeljso jeho prorok(c)i.
NATO pomohlo Turkovi v Lybii
Zdá se, že to jen potvrzuje záměry našich spojenců. V Řecku překvapeni asi nejsou, dalo se to čekat, ale musí být pěkně nasraní.
http://www.novarepublika.cz/2020/05/turci-s-podporou-nato-prorazili-na…
Lýbie
Máš pravdu, ale situace není vůbec taková, jak se jeví. Vítězství NATO je velmi relativní a hlavně přechodné. V arabském světě vše funguje přes peníze. Kdo zaplatí více, ten je vítěz.
Re: Dan Turci budou teď mít
míň letadel na Řeky. Každá zpráva má dvě strany. Nemyslím si, že vyvázli beze ztrát.
Každopádně nás čeká docela zřejmě dosti horké léto. Každé vítězství je jak dávka drogy. Erďa teďka neodolá a půjde do Helénů natvrdo. Střelba ostrými na čluny s připrchlíky se blíží. Je to jediná šance pro Evropany. Pokud nikdo nenajde koule to spustit, máme Smolíka.
Targusi ale Lybie a pomoc z NATO je RED BULL
pro Erdogana. Zase si ověřil, že může dál zvyšovat tlak na Řeky. Tady skutečně chybí stát, který umí praštit do stolu. Tedy kromě Ruska, ale to je dost vysílené předchozími akcemi a těmi sankcemi.
hmm
https://www.prvnizpravy.cz/zpravy/zpravy/po-zmirneni-karanteny-se-ve-fr…
Asi nás to čeká taky
Na dole Darkov 80 nově nakažených za pondělí - vč. rodinných příslušníků, 17 nakažeých gastarbeiterů někde u Mělníka, v Praze na Suchdole 2 nakažené děti v MŠ.
V pondělí se otevírají hospody a kavárny et. a hranice, takže koncem června můžeme mít nové "prázdniny"...
Nerozumím tomu "asi" !
Prázdniny nebudou mít o měsíc či dva později hrobníci a pracovníci krematorií, ale
na jedné straně to ještě nebude tak hrozné jako na podzim, zdá se že koroňák nemá rád teplo.
Na druhé straně budou mít jako obvykle jednotky intenzivní péče celozávodní letní polodovolenou.
Ať už koronavirus vznikl jakkoliv a rozšířil/byl rozšířen jakkoliv, je tady a je nutno ho řádně po globálkapitalisticku využít.
Moc se těším na úrodu smrtelně jedovatých jehel v sofistikovaných kupkách statistického sena.
Re: Občan Totéž. Léto bude horké.
Když sleduju přes manželku, co se chystá ve školství, vůbec z toho nemám dobrý pocit. Čekám, že to dotáhne domů nato tata.
Jak tak koukám, je prý třeba…
Jak tak koukám, je prý třeba podat ruku bývalým nepřátelům.
Tsssss Jeskyňky to také chtěly udělat, jenže Smolíček Pacholíček je podrazil a povolal na ně Jelena.
To se přece nedělá, že ano....
Když je bývalý nepřítel
vrah, nepotrestaný, ruka se nepodává.
Správně. To by člověk přišel…
Správně.
To by člověk přišel o ruku, nebo by dostal kudlu do zad.
Koněv
Dneska ČT 09 - dobře nasjali Filipa
tak jim rozkopal bábovičky
pohled na redaktorskýho mne pobavil
Informační nedostatečnost na…
Informační nedostatečnost na straně bakalomédií by se dala prominout. Jsou někým placeni, tudíž dělají za co jím ty peníze dávají.
U veřejnoprávních médií se to prominout nedá. Je to přitom informační bomba.
Rk, Scallope kde jste, aby jste hájili liberální demokracii!
Admirále
Informační nedostatečnost na straně bakalomédií jistě nahradí informační dostatečnost babišomedií.
Rk, máte recht, ty…
Rk, máte recht, ty babišomédia v tomhle ohledu o moc lepší nejsou, i když.
To je jak u blbejch https:/…
To je jak u blbejch
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Predseda-Senatu-Vystrcil-…
Vystrčil, nevystrčil.
Máme smlouvu s Čínou o jednotné Číně nebo nemáme?
Tudíž, ať ti, co jim ta smlouva připadá špatná, iniciují její zrušení.
Ani senát ani nikdo jiný nemá mandát ji podrývat.
To samé je to s Koněvem a vlasovci. Ti, kdo to to páchají, nemají mandát.
Do prdele s nimi!
Ale no tak, námořní veliteli!
Nebuďte sprostej, nebo se ve mně probudí soutěživé pudy - a začnu bejt tak sprostej, že se ze mně pobleje i antoušek!
Vzpomínáte na ten tu dávnou hádanku - Jaký je rozdíl mezi demokracií a socialistickou demokracií? /jako mezi kazajkou a svěrací kazajkou/
Čas oponou trhl:
Jaký je rozdíl mezi demokracií a eurounijní demokracií?
/jako mezi károu a popravčí károu!/
jen ho necht ať.....
třeba to ten svatý nahoře zařídí líp a bez průtahů než jeho výtvory. No ještě tam, zdá se nebyl/myslím tím Asii/ tož co by si za státní/a za naše/ nezacestoval. Uvidíme, jestli bude za hrdinu nebo.....
Víte blboni a blbky, vůbec,…
Víte blboni a blbky, vůbec, podle jakých, čí not, tady tajdrdlíkujete? Vyletěla vám něgdy z huby vaše vlastní potřeba, myšlenka nebo aspoň smrad?
Víte, psychoušku a retardérku vůbec...
že kromě nepopiratelného smradu Vám z huby zatím ještě nevyletěla potřeba ani jedna?
Pokorně ale přiznávíme, že na rozdíl od Vás vykonáváme ty jediné dvě Vaše zde soustavně vykonávané potřeby, tj. malou a velkou, raději dvěma otvory pod pasem.
Ale máte pravdu, že takový Váš příbuzný láčkovec nezmar sere stejně jako vy hubou.
Měkkýš Scallop na rozdíl od vás alespoń čvachtání nohou a mlácení prázdných lastur drobně modifikuje.
No, no, no, Asfalťáku - s…
No, no, no, Asfalťáku - s nadšením mu ruku podejte. Prej mám ruku podávat a nebrat si tak ponižování, úskočnost,... co na mne jedna Jeskyňka opět a zase kydá....