Jedna z věcí, která mi v posledních dnech zvedá náladu, je Zeman. Jak si sedí ve svém teráriu jako opravdový Ještěr a před ním se střídají chudáčci králíčci, které on zpoza velkého bytelného stolu školí. Ty oficiální hradní fotky jsou nádhera. Prosím nenašel by se tady na Kydech někdo, kdo by uměl udělat nějakou pěknou koláž a dosadit do té kukaně opravdového varana komodského nejlépe i s nějakou tou infralampou nad hlavou?
A ty perly co z budoucích ministrů pak padají na závěrečné tiskovce... Rozhovor s prezidentem byl věcný, pan prezident se zajímal o problematiku resortu, byl dobře připravený, rozhovor byl korektní i když na věci nemáme stejný názor. Tohle zatím řekli všichni. Nenašel se zatím ani jeden, který by se postavil před novináře a řekl, že prezident je starej senil, který neví co mele. Když si vezmu, jak si otevírají hubu na Babiše, jak ho už dopředu vyšetřují, soudí, odsuzují i trestají, tak na Ještěra si nikdo zatím netroufnul. Všichni hovoří pěkně korektně jako když másla ukrajuje a je to taková novinářská nuda, že bylo nutné nasadit experty na řeč těla, aby se o Lipavském dalo říci, že odešel jako spráskaný pes.
Když je řeč zrovna o Lipavském... ještě se ani nestal ministrem a už musí ty pravdomluvné novináře z České televize úplně milovat. Jak ti ho grilovali, jestli ho prezident vyzval aby odstoupil. Byli na něj ještě hnusnější než jsou běžně na Babiše. Nu Lipavský alespoň zjistil, jak vypadá holport s pravdoláskou.
Ale zpátky k Zemanovi. Ještě to nejsou ani dva měsíce, co ho i tady na Kydech leckdo odepisoval a byl ochoten v diskusi velmi hlasitě tvrdit, že Ještěr je v posledním tažení a ve shodě s Džamilou spekulovat o deliriu tremens a o zcela nevratném stavu našeho prezidenta. Nejsou to ještě ani dva měsíce, co naši nově zvolení demokrati mluvili o článku 66 ústavy, kterak je třeba Zemana odstavit, protože není schopen vykonávat funkci prezidenta. A ejhle... Ještěr si sedí v kukani, sice nemůže chodit, ale sůdruzi ministři od něj odcházejí jako spráskaní psi a před kamerami se vyjadřují pěkně pokorně a slušně, jak byl rozhovor s prezidentem věcný.
Tohle je první důvod, proč se prezident potkává s každým kandidátem na ministra zvlášť. Ukazuje jednomu po druhém, že je duševně ve formě, zřejmě jim říká, jak se to má skutečně s ústavou a vysvětluje jim, že premiéra už jmenoval. Těžko mohou tvrdit, že je nekompetentní, protože nechce jmenovat ministra zahraničí a ve stejné větě tvrdit že je kompetentní, protože jmenoval Fialu. Je to taková malá pomsta za ty pokusy ho odepsat. A oni to potvrzují. Mluví před novináři tak krásně stejně, jako by na ně Vráťa Mynář zezadu mířil brokovnicí.
Zároveň se nám ministerští kandidáti o Zemana nádherně špiní. Je to na ně narafičeno tak, aby přišli a pěkně mu políbili ruku. Aby řekli pěkně veřejně a na kamery, že na Zemana nic nemají a s kyselým ksichtem si musejí pochvalovat ten věcný rozhovor a musejí prezidentovi pěkně vzdát hold poukazem na věcnost rozhovoru a Ještěrovu připravenost.
Zbytek pak už obstarají včerejší přátelé novináři a včerejší přátelé voliči. Černochová už to na fejsbůku schytala tak, že musela zavřít diskusi a pěkně mazat. Inu před volbami, to všichni bojovali proti zlému Zemanovi, bojovali proti totalitním praktikám a po volbách... pěkně jdou a líbají mu čižmy. Pěkně každý sám. Žádný dav, žádná přesilovka. Pěkně každý sám stojí před Kraitem, který jim vysvětluje, jací jsou nýmandi.
Mezi námi... nic bych za to nedal, že to není Lipavský, koho Zeman nechce jmenovat. Podle mě je to Vítek Rakušan. Protože to je skutečný hajzlík. Lipavský je jen obyčejná nula, která bude odstřelena spolu se zbytkem pirátstva hned jak bude zapotřebí předhodit národu viníka. Podle mě Zeman neřekl Lipavskému, že ho nejmenuje, ale klidně a věcně mu oznámil, že do půl roku bude odstřelen samotným premiérem. Prostě mu řekl, jak to v politice chodí a doporučil mu, aby ze sebe nedělal šaška.
Ovšem Vítek Rakušan na vnitru? Vykulenec řídí vyšetřovatele? Sem je zapotřebí vnést svár. Piráti nejsou nic, ale vyvolat krizi vnesením problémů mezi Spolukoalici a Starosty, to je majstrštyk. Tam opravdu nezbyde než podat na Ještěra kompetenční žalobu, on se jí s rozkoší bude u soudu bránit a čas poběží. Tady Zemanovi pomáhá sám Ó velký Havel. Ten také odmítl jen tak podepsat jmenování ministra. Když může Havel, může i Zeman.
Prostě čím déle o věci přemýšlím, tím více si myslím, že jde o Rakušana a ne o Lipavského. A je jedno jak to dopadne u soudu. Důležité je, že celý národ uvidí, jak moc Vítek lpí na funkci a že je ochoten nechat zhynout svět, jen když bude ministrem.
Tak či onak - každý ministr odchází od Zemana řádně načichnut. A s nejasným pocitem v zátylku, že naletěl. Naštván na Fialu, že musel sám čelit pomstychtivému starci, který přes všechny zdravotní neduhy ty novopečené potentáty sroluje do kuličky. Naštván na novináře, kteří místo aby ho adorovali jako před volbami, tak ho grilují otázkami a on se navíc nesmí prokecnout. Naštván na voliče, kteří mu na fejsbůku nadávají, že se s prezidentem vůbec sešel.
Já myslím, že se každý kandidát především dozvěděl od Zemana pravdu. Dozvěděl se o svém rezortu, co sám ani netušil. Dozvěděl se o spolustranících a koaličních úhlavních přátelích takové věci, že ještě teď přemýšlí, co to vlastně znamená. Že sice ještě stále deklarují věrnost do statků i hrdel, ale už to nemyslí vážně. Už si všímají těch detailů, na které je Zeman upozornil.
Ne, nemyslím si, že je to pro naši budoucnost nějak zvlášť skvělé. Ale je to typicky zemanovské. Prezident všem ukazuje, že k povolání politika stačí mozek. Tělo netřeba.
- Log in to post comments
Komentáře
Vysaď ty drogy, Same.
A ty prachy pak končí u takových jak ty,.... přes byznys s chudobou, dobrosere.
:-D
I zlato se dá vybrat a darovat, mamlase. Nebo ředit poměr v slitku mince.
Moc piješ.
Pokud započítáš do pokroku i světové války, krize apod,....tak možná bych uvažoval o tom, že stojíš za chvilkovou pozornost.
Moje alternativa je se s tebou moc nebabrat, nemá to cenu. Nic to nepřináší , jen možná tobě - aby sis mohl zaslintat...a to je, jistě uznáš, Eto Etoviči, málo....
Možná se v těžké době v…
Možná se v těžké době v někom probudil státník a Babiš s Fialou a Zemanem se dohodli, že nepopulární kroky s kovidem (zejména povinné očkování pro 60+ a některé profese) udělá ještě Babišova vláda a aby na to byl čas, tak je tu divadlo s pohovory a kandidátem na ministra zahraničí, který je tak slabý, že to Fiala prostě nemohl myslet vážně. Uvidíme jak moc bude vláda tlačit na nepopulární kroky, jak moc bude nevláda poštěkávat na vládu, jak moc se budou hrnout do žalob, co bude s Čapím hnízdem.
Na Fialu "prasklo", že měl…
Na Fialu "prasklo", že měl se Zemanem neformální schůzku.
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Takovou-sodu-necekal-Fial…
A hejlové, co se chytli na max. nenávistnou předvolební rétoriku pětikolky se bouří. Vždyť jste nám slíbili, že je po volbách zavřete, postřílíte, pověsíte a vy s nimi jen tak mír nichc, dýr nichc jednáte o dalším postupu!
Parlamentní listy
mi nepustí Adblock Plus.
Adblock
U mě stačí ťuknout na Escape a to vyskakovací okno zmizí (mám uBlock). Ale je to i tak opruz. Já jim rozumím, že chtějí vydělávat, ale těch reklam je tam fakt moc a vadí.
listopadu 2021) | foto: …
listopadu 2021) | foto: Michal Růžička, MAFRA
Schůzka se měla uskutečnit pár hodin po úterním jednání s adeptem na ministra zahraničí Janem Lipavským, s jehož jmenováním má Zeman problém. Na konání neformální schůzky prezidenta s premiérem upozornilo rádio Frekvence 1.
Petr Fiala
@P_Fiala
Mohu potvrdit, že jsem se s panem prezidentem sešel na neformální schůzce, kde jsem s ním hovořil o dalším postupu při jmenování vlády.
9. prosince 2021 v 10:41,
„Věřím pořád, že bude vláda jmenována jako celek. Pokud by pan prezident trval na výhradách k jednomu mnou navrženému kandidátovi, tak bych pokládal za nutné, abych podal kompetenční žalobu, a to proto, aby se jednou provždy vyjasnilo, jaké jsou pravomoci prezidenta, jaké jsou pravomoci premiéra v této věci,“ řekl Fiala ve středu večer v České televizi.
Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/schuzka-fiala-zeman-neformalni-jmeno…
Svoboda je celkem k celému…
Svoboda je celkem k celému postupu ústavní žaloby dost skeptický.
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/politologove/A-co-pak-Fiala-v-pas…
"Podle mě to Zeman ví a ví, že prodlužováním procedury se jen oddaluje kompromis,“ sdělil ParlamentnímListům.cz Cyril Svoboda (KDU-ČSL), bývalý ministr zahraničí a nynější pedagog Vysoké školy CEVRO Institut."
To Schwazenberg tvrdí, že je Lipavský nejlepší.
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Schwarzenberg-Lipavsky-je…
Pro mě osobně je to nejhorší možné doporučení.
Stáhněte Lipavského, říká vlivný senátor STAN. A trvá si na tom
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Stahnete-Lipavskeho-rika-…
Vypadá to, že Lipavského by nejraději od žlabu vykousala i pětikolka.
Schwarzenberg Lipavskeho…
Schwarzenberg Lipavskeho definitivne odstřelit.
Tak ještě jednou, rozhovor budoucího ministra zahraničí
Lipavského v ČT večer po pohovoru u presidenta:
Výňatek konverzace:
Takáč:
„Pane Lipavský, co by se stalo, pokud byste nám prozradil, o čem jste s prezidentem Zemanem dnes jednali?“
Lipavský po chvíli mlčení:
„Nerozumím otázce. Kam tím míříte?“
Takáč:
„Jednoduše se ptám, co by se stalo?“
Lipavský:
„Nevím, ale neřeknu Vám to.“
Takáč:
„Vyzval Vás prezident Zeman, ať tu kandidaturu na ministra zahraničí vzdáte?“
Lipavský:
„Neřeknu Vám to.“
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Konec-Lipavskeho-Po-prusv…
No co...?
Diplomat, jaxepatří - ne? a s komediálním nadáním!
Dámy a pánové, kdo z vás to má? Takového zamini nám bude závidět celý svět - taky se chtějí zasmát...
Květinky humoru a ironie
Jsem opravdu rád, že jsem tuhle stránku objevil. Sprostých nadávek tu mnoho není, ale některé novotvary, to doslova labůžo. Třeba Ukruina. To je srozumitelné snad ve všech evropských jazycích. Charakteristika exodu obyvatelstva z Pobaltí ... zbyli tam jen ti, co neměli na vlak ... ve mně vyvolává závist, protože mne nikdy nic tak trefného nenapadlo. To jsou květy, které tady na hnojišti najdete, to musí uznat všichni "napříč politickým spektrem".
Zdejší povětří je zdravé a inspirativní,
musíte docházet častěji. A dříve či později vás políbí tvůrčí múza, tím si buďte jist :-)
Mimo téma
Moje anabáze s 3. dávkou fajzra:
Kap. 1.
Rozhodl jsem se zaregistrovat přes internet a přišlo mně oznámení, že registrace je neplatná.
Nové pokusy - stejný výsledek.
Pokusy se dovolat na pomocnou linku 1221 - bez šance.
Kap. 2.
Navštívil jsem saunu. Děžurná chtěla vidět očkovací certifikát.
Certifikát prokazoval jen jednu dávku, i když jsem absolvoval dvě. Nevšiml jsem si toho.
Ze saunování nebyl nic.
Kap. 3.
Popadl jsem očkovací kartičku, kde byly uvedeny obě dávky, zmršený certifikát a vyrazil do očkovacího centra.
Příslušná pracovnice byla velmi ochotná a jala se mi pomáhat. Zkoušela do systému zavést údaj o dalším očkování. Bez výsledku.
Konzultace po telefonu na více číslech. Rovněž bez výsledku.
Problém nakonec vyřešen tak, že se všechny údaje vymazaly a všechno se zapsalo znovu. Pak jsem dostal certfikát o druhé dávce.
Kap. 4.
Projevil jsem přání registrovat na 3. dávku. Bez šance. Opět to hlásilo, že jsem byl očkován jen jednou.
Nová sáhodlouhá telefonování na různá čísla. Žádný výsledek.
Nakonec mi nabídli, že mi to píchnou hned bez registrace. Souhlasil jsem.
Až doteď to trvalo hodinu. Přiznám se, že jsem se docela bavil.
Z řečí jsem vyrozuměll, že nejsem sám, že se jim to toho montovali vojáci! a část údajů vymazali. Nechápu.
No a pak už to byla jen rutina.
Pokud to dobre chapu ...
i kdyz mate v sobe treti davku, tak v systemu jste veden jako "jednodavkovy" ?
Takze az bude v systemu vedeny jako "tridavkovy" tak budete mit v sobe pet davek ???
Sem z teho volajako zmeteny ....
Ne
Ne, podle certifikátu mám jen tři a teplotu mně samozřejmě měřili.
Cituji :
"...Nakonec mi nabídli, že mi to píchnou hned bez registrace..."
Tomu lze rozumět tak, že si nijak neprověřili zdravotní stav toho, komu vakcínu do organismu vpravují ?
To by ale mohlo skončit u soudu, coby zločinné chování, trestný čin, možná i coby zabití z nedbalosti. Např. imunolog pan Šinkor totiž tvrdí, že když se aplikuje takováto vakcína v případě člověka, který je momentálně nakažený, může to u něj vyvolat vážné zdravotní problémy, které mohou skončit i smrtí.
Takže jak tomu bylo ? Ověřili si , že nejste nakažený covidem , nemáte teplotu....?
Opět mimo mísu. Byl to jen…
Opět mimo mísu. Byl to jen administrativní problém. Úsměvný a obtěžující. Pan je nyni naockovan již 3x. Tedy OK.
Před očkováním 3. dávkou se žádne testy nedělají. Nikde na světe.
Ještě nějaký problém?
PS: Sestra dnes ukončila Covid lecbu samo-domo po pozitivite. Doktor ji oznámil, ze dělat si protilátky je jen vyhazování penez.
Propánajána, nech se opíchat třeba na záchodku.
Tvůj byznys, tvajo dělo. :-D
Já se navíc ptal někoho jiného, ne tebe..... nebo tvé sestry.
Hezký den.
-----------------------
Vybírám z textu tohoto odkazu : https://zivotvcesku.cz/kdo-jde-ted-na-ockovani-musi-znat-svuj-zdravotni…
"...Pokud je člověk donucen, aby se šel očkovat, tak by si měl udělat pro sebe PCR test. Podle mě by PCR test měl být indikován lékařem před očkováním. Když jdete na očkování, tak byste měli kontaktovat svého obvodního lékaře a on by měl vypsat žádanku na PCR test, takto by se mělo postupovat. Oni netrasují včas, naženou vás na očkování a nechávají vás očkovat, aniž tušíte, že máte již rozbíhající se nemoc. Spousta lidí takto zemřelo, jen se o tom nemluví, já to nechtěl říkat natvrdo, ale podle mě je to lékařský zločin. Vždyť víme, že i vakcíny, které tady jsou vyzkoušené po desítky let, se nesmí píchat do pacientů, kteří mají teplotu," doplnil pro ŽivotvČesku.cz Jiří Šinkora s tím, že odborníci přesně neví, k jaké reakci dochází u lidí, kteří jsou čerstvě infikováni a do počínající nemoci dostanou vakcínu. Riziko vidí i u lidí, kteří se chystají na třetí dávku, i tito lidé by podle imunologa měli vědět, jak vysokou hladinu protilátek mají a jaký je jejich zdravotní stav...."
To já mám ještě lepčí zážitek :o))
Úplně čerstvý.
Chtěl jsem se cvičně zaregistrovat na třetí dávku. Leč ouha, systém mě vůbec nenašel.
Takže jsem volal na centrum, kde do mne vpravili šmakuládu. Jedna telefonistka mě přepojila, ale nikdo nebyl přítomen, zatímco druhá telefonistka mi sdělila, že na očkocentrum nepřepojují.
Zkoušel jsem tedy zavolat na linku 1221 - bez šance.
Volal jsem proto na MZd. Tam mě odkázali na linku 1221 a na očkocentrum. Do prdele jsem je poslal jenom v duchu...
A pak se ve mně najednou něco zlomilo a já se rozhodl, že na další žblabuně prostě seru.
O registraci jsem se nikoho neprosil, ale když už jsem se teda zaregistroval, tak mě neměli co mazat. Ale když už mě smazali, tak zůstanu smazanej. Šmakuládu si mohou lupnout do kafe třeba.
Tímto dělám za "vakcinací" skutečnou tečku a může mi někdo přijít vyprávět něco o zodpovědnosti a ohleduplnosti.
Nasrat.
I když 70+, s internetem nemám problém, ale
mám dobrého obvoďáka a tak jsem mu zavolal, obratem nám dal termín u něj v ordinaci. Takže Astra Zeneca bez nejmenších problémů 1. i 2. dávka a po té druhé nám vytiskl mně i ženě certifikát.
Dnes jsme se vrátili z třetí dávky Fajzru. Opět bez problémů, zavolali jsme v pondělí, pan doktor nás pozval na dnešek. Přišli jsme do ordinace a zrovna byly otevřené dveře od odcházejícího pacoše, tak jsme vešli "z chodu". Opět jsme dostali inovovaný certifikát vytištěný na doktorově tiskárně.
Občane, tak nějak mi Vaše příhody připomínají rčení mazáků na vojně.
"Každý má takovou vojnu, jakou si ji udělá."
S přáním stálého zdraví, manželé Mlynářovi.
Souhlas
U obvoďáka jsem v pořadí na 3. včelku.
Očkovací centrum s parkovištěm zrušili.
Mně ve Vojenské nemocnici naočkovali třetí dávkou
zcela v poklidu, nic nehledali, dokonce mi zdarma vytiskli na místě certifikát.
během čtvrthodinového klidu před centrem jsem viděla mnoho lidí jít na očkování i bez registrace...
Občane, když jde někdo na třetí očkování nabuzený předem, v očekávání nejhoršího, se slovníčkem plným "šmakulád a žblabuní", tak se zlé stane skutkem. :-)
Dobrej mix :)
Nic ve zlém, ale když vidím ten mišmaš, kdy míchají vakcíny zcela rozdílného typu, důvěru to ve mně nevzbuzuje. Mému otci (80+) píchli zase na dvě Astry třetí Modernu - prej v pohodě. Tak snad jo, doufám. Já na to každopádně dlabu, covid jsem prodělal, vitamíny žeru, tak snad to nějak zvládnu - zatím i přes rizikové prostředí (škola) dobrý. Jsem zvědav, jak do mě (60+) chtějí to povinné očko dostat (oni to myslím stejně nakonec zruší). Ale jak říkám - každému co jeho jest.
Když jsem byl o hodně mladší,
i já jsem dívkám nabízel píchání bez registrace. Ale ferticikáty o tom jsem jim nerozdával.
Svět už není, co býval.
Alefe,
při takové činnosti ovšem hrozí, že dívka bude certifikát požadovat později.
Předpokládám, že u Vás (jakož i u mě) už je to promlčeno.
Ano, je.
Moc pěkně se na to vzpomíná. - Teď není moc času a naopak je moc práce; příští týden sleze sníh a nedodělky, byť ne vlastní vinou, čekají.
O Vánocích zvolním cval a zavzpomínám, možná i písemně.
Dávky
Dostal jsem dvě dávky a mám certifikát na dvě dávky. Třetí jsem si objednal, ale protože mně ještě neuběhla předepsaná lhůta mezi očkováním, tak mi napsali, že ještě nemám nárok, ale že mi rezervují dávku, a jakmile mě lhůta doběhne, tak dostanu možnost si vybrat termín třetího očkování.
dostanu možnost si vybrat termín třetího očkování.
Aby ještě stačili prodloužit prodlouženou expiraci
https://cnn.iprima.cz/vakciny-52601 .
Ale není třeba se bát, EMA prodlouží prodloužení a je to.
To jsou věci
to jsou vědci
Dvě dávky? Kdybyste dostal dvě dávky,
sbírali by vás po kouskách a na interfernet byste určitě nepsal.
Zas by po nem zbyla kozena…
Zas by po nem zbyla kozena brasna.
To JosefS:
Tak potom dejte vědět (nebo vaši příbuzní) kdy dávají termíny na čtvrtou a další..
...
https://aeronet.cz/news/americka-kardiologicka-asociace-vydala-urgentni…
Sona Pekova aktualne k dianiu
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=pFLd9xC6iZA
odporucam hlavne ockovancom a tym, co to dali supnut svojim detom.
A nebudeme si nahovarat, ze dana pani nerozumie tomu co hovori....
Predmetny doc v originale:
https://phmpt.org/wp-content/uploads/2021/11/5.3.6-postmarketing-experi…
Ako som pisal uz davnejsie, aj sudcovia maju rodiny a osobna skusenost so zbytocnou smrtou, ktoru sposobilo nadmerne klamanie v mene penazi, moze robit divy.
Ve východní říši chtějí ale ty, kteří...
..odmítnou se podílet na tomto monstrozním mimolaboratorním pokusu, pokutovat kumulativní částkou kolem 90 000 korun , na naše. Zřejmě rok co rok.
https://www.novinky.cz/zahranicni/clanek/rakousko-pripravilo-sazebnik-p…
A to už si asi řada králík...eh., lidí rozmyslí.
Prostě je to tak, však Paul Volcker o tom psal v roce 2018, že už se s tím nedá nic dělat. Žádná moc na světě s tím nic nedokáže udělat, ta moc peněz je už příliš mocná a koncentrovaná.
Takže zbývá jen ta lidskost, např. nechovat se k neočkovaným jako k podlidem, co se týče běžného života, spolunažívání obyčejných lidí...Když už si vyrobili dráby a denuncianty např. z obyčejných lidí v gastro sektoru, není třeba tomu ještě přidávat i jinde..
Ze zoologického hlediska
bych rakušana zařadil do čeledi myšovitých, rod rattus. Dá se lehce splést s potkanem.
wiki: "Nejaktivnější je za soumraku. Je všežravec, ale výrazně u něj převažuje rostlinná potrava – zrní, brambory, ovoce i zelenina."
Nesouhlasím.
Žere nervy a pije krev.
To není rostlinná potrava, to by pak byl Drákula vegan.
Je suis fijala
Jak mu přijít na kobylku?
Cítím v hlavě praskat žilku
musím být víc asertivní
když chcu ten flek lukrativní.
Když na něj dám žalobu
probudím v něm chorobu
sekne sebou v lůžku v Lánech
a budu mít díru v plánech.
Dlouhé Sádlo ve vědě a výzkumu
ještě udělá paseku, tak brilantního myšlení jsme ještě nebyli svědky:
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Zadna-dezinformace-Langsa…
Já se vlastně Zemanovi ani nedivím, že chlastá. Nabízet mi premiér takové a podobné výlupky inteligence, radši z deliria ani vylezu.
Královsky se bavím nad…
Královsky se bavím nad mudrlanty, kteří v mých slovech objevují - i po létech prázdného žvanění - hluboké myšlenky. Já měním názory jak fusekle a Vy poslušně panaáčkujete za mnou ... prostě krása :-)
https://twitter.com/mart_ass/status/1468839077042548738
Čau referente!
Řekni nějaký názor!
(nápověda: přečti, co máš napsáno na lepíku na monitoru)
JEN BLBEC NEMĚNÍ NÁZORY JAK…
JEN BLBEC NEMĚNÍ NÁZORY JAK PONOŽKY!
Anonym
má pravdu. Když nechtěl Havel jmenovat Zemanovi ministry, bylo to podle něho (Zemana) protiústavní. Dnes nejmenování ministrů navržených jmenovaným premierem je ústavní právo prezidenta. Ještě pro vidláky- v 89 na Letné Zeman tvrdil, že naše školství zaostává i za Nepálem. Je zřejmé, že již tenkrát lhal. Naše školství tenkrát vychovávalo inženýry a řemeslníky kteří dokázali stavět investiční celky po celém světě. Jak je to dnes?
zajímavý úkaz
zajímavé je, že zdejší kydači jedním dechem horují pro komunistické školství (jak bylo výborné) a zároveň adorují Zemana, který ale měl na toto školství úplně odlišný názor...
:-)
Vědče, najděte tu někde…
Vědče, najděte tu někde nějakou konkrétní adoraci Zemana. Předem upozorňuji, že to bude těžká práce. Možná najdete hodnocení jednotlivých situací, pozic, názorů, ale absolutní adoraci?
Ale zároveň si můžete být jistý, že dokud Zemanovi půjdou po krku bakalomédia, ČT, Fišerové, Kolářové, Langšádlové tak tu mou podporu mít bude.
absolutní adoraci asi ne, ale...
Rozšířeným jevem je tady, že Zeman je považován za geniálního stratéga a téměř vše co udělá, je důkazem jeho prohnanosti a chytrosti.
Prostě, je to údajně takový Machiavelli české politiky. A to on svého času byl.
Jenže časy se mění a Zeman taky.
Vaše poslední věta ilustruje tuto proměnu. Vaši podporu má mít z daleko důležitějších příčin, ne jen proto, že ho kritizují média. To je vedlejší.
Náš prezident má vystupovat a jednat jako vážený státník a mít nějakou autoritu.
Má ji?
Cituji :
"...prezident má vystupovat a jednat jako vážený státník a mít nějakou autoritu..."
Každý nemůže být jak např. Putin.
Prostě se vybralo to, co se vybralo. Lepší asi nebylo k dispozici - v rámci užšího výběru.
Tím, že se provádí takovýto výběr, tím ale tato země není nějak výjimečná, spíše tuctová, fádní, průměrná....
U mně ano. Pokud by ho…
U mně ano.
Pokud by ho Respekt nebo Hlídací pes začali chválit, musel bych se zamyslet.
U vás autoritu má. Dobrá.
A co takhle v okolním světě, EU či v dalších státech.
Má tam náš prezident autoritu? Co myslíte?
A pro jistotu, nepište mi prosím, že je vám to jedno, co si o něm v zahraničí myslí.
To by jedno být nemělo.
Objektivně o Miloši Zemanovi
Milý vědče,
tedy pokud opravdu vědcem jste. Přijměte prosím nejdříve blahopřání Vám i vědecké komunitě k navržení Helenky Langšádlové na post ministryně pro vědu a výzkum. Jistě jste se zaradoval a s Vámi i spousta Vašich kolegů.
A nyní k objektivnímu hodnocení Miloše Zemana. Poněkud obsáhlé hodnocení jsem napsal na výzvu jistého vlkodlaka pro jeho portál Kosa Nostra již v roce 2013 a tento článek jsem znovu uveřejnil na mém portálu zde:
https://lacogroessling.wordpress.com/2013/11/23/proc-je-prezident-milos…
Věru nemyslím si, že bych projevoval k Miloši Zemanovi nekritický obdiv. Přesto ale mi už v roce 2013 nezbylo nic jiného než napsat, že je nejlepším z možných řešení a na tomto závěru jsem nemusel dosud nic měnit.
S pozdravem "Vědě zdar a vědcům zvláště!"
Laco Groessling Mlynář